dinsdag 8 april 2014

Inhaalmanoevre...

De voorbije maanden ben ik (in tegenstelling tot deze blog doet vermoeden) wél degelijk creatief bezig geweest. 
Ik zal mijn creaties bij deze eens op een rijtje zetten...

Ik maakte voor Klein Musje een sorteerspel, ik gebruikte een doos van melkbrikken, inpakpapier, mijn printer, laminator en velcro's. Heel snel klaar (het knipwerk buiten beschouwing gelaten).
Achteraf bleek het wel te makkelijk voor 't klein pateeke, maar hij vindt het wel leuk!




Ik bleef vlijtig verder knippen en strijken ofte: flexen. Een Lego-manneke en een 'No' dixit Klein Musje. De Snor is al het tweede exemplaar, had hem ook in een maatje kleiner gemaakt, maar hij staat er zo schattig mee, dat ik hem ineens al een maatje groter ook heb gemaakt ;).

Ik heb nog wat t-shirtjes liggen klaar om geflext te worden, dus als er lezers zijn met leuke stoere jongens patroontjes: let me know! :)



T-shirtjes: Den Action
Flexfolie: Hotfix
Patroontjes: Pinterest


Ik ontdekte ook de wondere wereld van oorbellen maken! Zo wijs! Zodanig wijs dat mijn moeder al met een paar is gaan lopen!! Ik ben echt compleet verliefd op mijn oorbellen. Heb ook ineens genoeg benodigdheden besteld, zo kan ik nog een tijdje verder :).




En ik knutselde met mijn leerlingen rond het thema afval. (En ze vonden het leuk!)

Portefeuille uit een melkbrik

Nu twee weken verlof (allee ja, der zijn al 2 dagen om natuurlijk), dus tijd om verder te knutselen, frutselen en prutselen! 

2 opmerkingen:

  1. Die oorbellen zijn echt super! Ben zelf al een tijdje op zoek naar een goede webshop voor deze zilveren hangertjes en de resina vulling... waar bestel jij deze?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb mijn hangertjes/stekertjes besteld op Hoblit kralen.
      Had er eerst glascabochons bijbesteld maar ik krijg altijd luchtbelletjes eronder na enkele uren... Nu zijn ze voorlopig met harsstickers.

      Echt een leuke website! En goede service!

      Verwijderen