dinsdag 19 november 2013

Ik zat met een gat...

In mijn hoofd ook ja - meerdere zelfs -, maar dat is niet waarover ik het wou hebben.

Ik zat dus met een gat in een kleedje, ik denk dat één of ander beestje zich heeft laten gaan in mijn kleerkast. Natuurlijk - hello Murphy - is dat dan net in één van mijn favorietjes...
Niet dat het een megawauwie mooie jurk is, neen, maar wel zo gemakkelijk! Strijken is niet nodig en het valt altijd perfect. Als ik het aanheb dan is het net alsof ik niets draag, nergens geen knellende of spannende stukjes. Kortom een zaligheid! (Zeker wanneer je teveel gegeten hebt)

Maar geen paniek dacht ik, we lossen dat direct op! In mijn achterhoofd had ik al een tijdje het plan om ook eens iets van mezelf te pimpen met flockfolie... Bij deze de ideale gelegenheid.

Ik loste het gaatjes-probleem dus op met een klein stukje flockfolie. Handig én mooi! 
Het ideetje voor het strikje vond ik hier.

Jurkje: Oude collectie van JBC
Flockfolie: Bambiblauw





1 opmerking:

  1. Beestjes mogen geen jurkjes eten... zeker geen lievelingsjurkjes. Leuk opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen