woensdag 27 november 2013

Papier hier!

Ten huize Mus wordt er vol ongeduld gewacht op de Sint! Niet alleen omdat ik zo benieuwd ben wat klein Musje allemaal van zijn pakjes gaat vinden (oh wat is hij weer verwend!), maar ook omdat ik daarna de 'kerstdozen' uit de garage mag halen.
Ik voel me dan net een klein Mevrouwtje Mus die pakjes mag opendoen! Ieder jaar komen daar ook precies dingen uit die ik nog nooit gezien heb -ook al kocht ik die zelf het jaar ervoor-.

Aangezien dat de Sint toch nog anderhalve week op zich laat wachten vond ik het al leuk om een beetje in de sfeer te komen!

Op Pinterest vond ik wel leuke dingetjes om met papier te proberen. Met papier heb ik namelijk nooit veel opruim- en opkuiswerk. Want daar had ik geen zin in...


Ziehier mijn kerstboompje! Gepikt van hier



En mijn rendier gepikt van hier. Hoe schattig is die niet?! Alhoewel ik al weet dat er een klein Musje graag zou aan prutsen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten