dinsdag 8 januari 2013

DIY Dinsdag: Stempelen

Vandaag heeft Kleine Mus flinke dutjes gedaan, wat er voor gezorgd heeft dat Mevrouw Mus nog eens wat tijd had om -naast het huishouden- nog wat te DIYen. (Misschien een ideetje voor een nieuw woord, Van Daele?)

Dus besloot ik maar eens stempeltjes te maken... Waarom? Omdat stempeltjes het leven gewoon leuker maken! Ik herinner mij bijvoorbeeld nog dat ik vroeger in de muziekschool stempels kreeg van de juffrouw wanneer ik goeie punten had! En achteraf maar stoefen bij mijn vriendinnen dat ik een keicoole stempel had gekregen... Daarom dus!

We starten met Pinterest te raadplegen voor ideetjes en dan kunnen we beginnnen! Het resultaat mag er wezen -al zeg ik het zelf-.


Het wolkje en kroontje waren de eerste... Gewoon om eens te proberen. Het vogeltje met 'Mus' erin was al iets moeilijker. 
Mijn stempeltjes zijn trouwens geel voor de foto, anders was het niet zo duidelijk!

Fotootje van het gestempelde resultaat volgt nog, maar 'k dacht nog ergens een stempelkussentje te vinden hier, maar 't is spoorloos... 

Nu zit mijn hoofd ondertussen al vol met leuke dingen om stempels van te maken! 'k Moet er dringend een lijstje van maken, of ik ga ze vergeten...

Kus,
Mus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten