vrijdag 11 januari 2013

DIY Donderdag (op vrijdag)

Gisteren was het alweer DIY Donderdag! (Nu lijkt het alsof ik enkel DIY op dagen die beginnen met een D, maar da's dus puur toeval! Het is vooral afhankelijk van wanneer Klein Musje flinke dutjes doet)

Dus: Gisteren, DIY Donderdag.

Een tutkoordje stond al een tijdje op mijn verlanglijstje maar door het ontbreken van clips én de juiste klittenband (één die niet plakt, want diegene die plakken kan je dus niet stikken, ik spreek uit ervaring) werd het op de lange baan geschoven. Nu had ik mijn benodigdheden in de Veritas gevonden en kon ik verder.

Hier vond ik een leuke tutorial. Een tijdje later (een héle lange dut van Klein Musje dus) en een hoop gevloek daarna had ik mijn tutkoordje.



's Avonds was er alweer niets op tv, of ja toch wel, maar ik krijg de laatste tijd echt de kriebels van in de zetel zitten bij tv... Het is precies allemaal een sleur geworden! Klein Musje zat bij de papa op de schoot dus kon Mevrouw Mus nog een beetje tijd vrijmaken om een reiskussentje te maken voor 't kleintje. Hij wordt stilaan te groot voor zijn maxi cosi en zal stilletjesaan moeten verhuizen naar een heuse autostoel. Aangezien Kleine Mus héél vaak slaapt in de auto vond ik dat wel handig!

Snel een patroontje zoeken via Google My Friend en Klein Musje zijn Dinoreiskussentje was een feit!


Na mijn stempelavontuur van dinsdag had ik de smaak te pakken... Met mijn precisiemesje vond ik het toch maar een geklungel dus ik besloot van De Banier eens onveilig te gaan maken op zoek naar 'gutsen'. Al een geluk dat ik dat woord op verschillende blogs tegenkwam, want wie weet nu dat zoiets 'gutsen' noemt... 
Uiteindelijk heb ik er toch gevonden en al héél snel uitgeprobeerd. Ik maakte een stempel met Klein Musje zijn naam, een driehoekig vlagje en een smiley met het overschotje.
Mijn vlagjesstempel heeft trouwens al een bestemming: hoe leuk is het niet op verjaardagskaartjesenveloppes (wauw!) te pimpen met een slingertje! En nu maar geduldig wachten op de eerste verjaardag!



Fijn weekend!

Kus,
Mus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten