maandag 29 april 2013

Als ik ooit eens vijf minuten tijd heb...

Dat zong Louis Neefs toch een tijdje geleden... -Okee, ik geef toe dat ik heb moeten googelen wie dat nu weer zong, maar dat het een liedje was, dàt wist ik nog-

Als ik dus ooit eens vijf minuten -of wat langer- tijd heb, dan maak ik nog een paar stempeltjes. Wat al een tijdje op't verlanglijstje stond was ne moustache! Bij deze dus :)


En dan dacht ik bij mezelf ik probeer ook nog een een vogeltje -Mevrouw Mus, ah ja!-


En dan daarna natuurlijk: Opkuisen!


En dan was mijn me-time weer voorbij...

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stempels heb je gemaakt! Stempels maken staat op mijn to do-lijst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, da's toeval! Die knappe snor had ik goed kunnen gebruiken vorig weekend! Heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag het net ;). 'k Vind het altijd leuk werken met moustachen!

      Verwijderen