vrijdag 26 april 2013

Nat, natter, natst

Boeh! Buiten alleen maar triestig, grijs weer en keiveel regen...

En dan te bedenken dat het gisteren blotebenenweer was.

Sfeerbeeldje!

Maarkom, we zien het positief in: tijd om aan de receptjes voor Klein Musje zijn verjaardagsfeestje te beginnen denken. 'k Ga een uitgebreid dessertenbuffet maken (allee, deels toch. 'k Ga ook nog taart bestellen, voor 't geval alles mislukt...) en 'k zie het weer veel te groot in, dat weet ik al op voorhand. Maar Musje wordt maar één keer 1 jaar hee!

Als er leuke tips zijn voor cupcakes, cakepops, cake, lekkere chocomousse... Ik hoor het wel! ;)
Oh ja: mijn nichtje die komt ook en die eet glutenvrij... Altijd handig om tips te horen van mensen die daar écht iets vanaf weten.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb laatst lactose- en glutenvrije brownies gemaakt. In het recept van Jeroen Meus heb ik de bloem vervangen door gemalen amandelen en verder moet je zorgen dat je dan bakpoeder gebruikt zonder gluten ofwel natriumbicarbonaat.
    Het resultaat viel heel goed mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ola! Interessant! Merci voor de tip, ik noteer het direct in mijn boekske ;).

      Verwijderen