dinsdag 30 april 2013

Twee blije meisjes en één héél blij Klein Musje!

Na een kwartier zitten te rommelen in mijn knutseldoos kwam ik toch maar tot het besluit dat ik niet de juiste magneetjes in huis had om zoiets te maken...
Had enkel magneettape in huis en dat houdt dus niet... -Geprobeerd, gefaald noemen we zoiets-

*Boeh*

Dan maar pakjes inpakken. Véél pakjes, allemaal, stuk voor stuk, zelfgekochte pakjes...

Dus straks zijn er twee blije meisjes -Allee, dat hoop ik althans- En een Klein Musje, die ook wel blij zal zijn, maar het natuurlijk nog niet echt beseft!



Terwijl ik aan 't inpakken was bedacht ik bij mezelf: waarom is er eigenlijk geen leuk jongensinpakpapier? -Vreemd woord is me dat!- Voor meisjes vind je dus alles wat je maar wilt: prinsessen, bloemen, leuke uni kleurtjes zoals roze, paars, fushia... En voor jongens? Cars... Jeej! Of gewoon uni zwart... Hallo, het moet wel een beetje feestelijk blijven! Dus heeft Klein Musje maar keistoere Carspakjes, beter dan prinsessen natuurlijk!

Een zonnige groet!
Mevrouwtje Mus 
-Die op haar knutselhonger is blijven zitten, maar dan toch maar aan't avondeten zal beginnen en ondertussen al eens kan nadenken over haar volgende project!-






1 opmerking: